Thursday 10 August 2017

Forex Roi


Avkastning på investeringar - ROI. BREAKING DOWN Return on Investment - ROI. Return on Investment är en mycket populär metrisk på grund av dess mångsidighet och enkelhet. I huvudsak kan avkastning på investeringar användas som en rudimentär mätare av en investering s lönsamhet ROI kan vara mycket lätt Att beräkna och tolka och kan tillämpas på en mängd olika typer av investeringar. Om en investering inte har ett positivt avkastning eller om en investerare har andra möjligheter med högre ROI, kan dessa ROI-värden instruera honom eller Henne för vilka investeringar som föredrar andra. Till exempel, antar Joe investerat 1 000 i Slice Pizza Corp år 2010 och sålde sina aktier för totalt 1.200 per år senare. För att beräkna avkastningen på hans investering skulle han dela upp vinsten 1.200 - 1 000 200 av investeringskostnaden 1000, för en avkastning på 200 1000 eller 20. Med denna information kunde han jämföra lönsamheten för sin investering i Slice Pizza med andra investeringar. Antag att Joe också 2000 innehav i Big-Sale Stores Inc 2011 och sålde sina aktier för totalt 2.800 i 2014 ROI på Joe s innehav i Big-Sale skulle vara 800 2000 eller 40 Med hjälp av ROI kan Joe enkelt jämföra lönsamheten hos dessa två Investeringar Joe s 40 ROI från sina Big-Sale innehav är dubbelt så stor som hans 20 ROI från hans Slice innehav, så det verkar som att hans investering i Big-Sale var det klokare draget. Avgränsningar av ROI. Yet, exempel som Joe s Avslöja en av flera begränsningar av att använda ROI, särskilt när man jämförde investeringar. Medan ROI för Joe s andra investering var dubbelt så stor som den första investeringen var tiden mellan Joe s köp och försäljning ett år för sin första investering och tre år för sin andra investering Joe s ROI för hans första investering var 20 på ett år och hans avkastning för hans andra investering var 40 över tre. Om man anser att varaktigheten av Joe s andra investering var tre gånger så lång som den för hans första blir det uppenbart att Joe Borde ha ifrågasatt hans co Nclusion att hans andra investering var den mer lönsamma. När han jämförde dessa två investeringar på årsbasis, behövde Joe justera avkastningen på hans flerårsinvesteringar. Eftersom hans totala avkastning var 40 för att få sitt genomsnittliga årliga avkastning skulle han behöva Dela sin avkastning med investeringens varaktighet Eftersom 40 dividerat med 3 är 13 33 verkar det som om hans tidigare slutsats var felaktig. Medan Joe s andra investering fick honom mer vinst än den första var hans första investering faktiskt det mer lönsamma valet sedan Dess årliga avkastning var högre. Exempel på att Joe s visar hur en överskådlig jämförelse av investeringar som använder avkastning på investeringar kan leda till att man gör felaktiga slutsatser om deras lönsamhet, eftersom avkastningen inte beror på hur mycket tid investeringen ifråga äger , Kan denna metriska ofta användas i samband med avkastningsräntan som nödvändigtvis avser en viss tidsperiod, till skillnad från ROI kan man också inkorporera E Net Present Value NPV som redovisar skillnader i värdet av pengar över tiden på grund av inflationen, för ännu mer exakta ROI-beräkningar. Användningen av NPV vid beräkning av avkastning kallas ofta Real Rate Return. Tänk på att medel För att beräkna en avkastning på investeringen och därmed dess definition också kan ändras för att passa situationen beror allt på vad som ingår som avkastning och kostnader Definitionen av termen i vidaste bemärkelsen försöker enkelt att mäta lönsamheten hos en Investering och som sådan finns det ingen rättberäkning. Till exempel kan en marknadsförare jämföra två olika produkter genom att dividera den bruttovinst som varje produkt har genererat med dess associerade marknadsföringskostnader. En finansanalytiker kan emellertid jämföra samma två produkter Genom att använda en helt annan avkastning på avkastningen, kanske genom att dividera en inkomsts nettoinkomst med det totala värdet av alla resurser som har använts för att göra och sälja pr Oduct När man använder ROI för att bedöma fastighetsinvesteringar kan man använda det ursprungliga inköpspriset för en fastighet som investeringskostnaden och det ultimata försäljningspriset som vinst från investeringar, men det går inte att redovisa alla intermediära kostnader, till exempel renoveringar, Fastighetsskatt och fastighetsmäklare. Denna flexibilitet visar då en annan begränsning av användandet av avkastning, eftersom ROI-beräkningar enkelt kan manipuleras för att passa användarnas syften, och resultaten kan uttryckas på många olika sätt. Som sådan, när man använder detta Metrik skulle den kunniga investeraren göra det bra för att se till att han eller hon förstår vilka ingångar som används. Enbart ett avkastningsförhållande kan måla en bild som ser helt annorlunda ut än vad man kan kalla en exakt avkastningsberäkning som innefattar alla relevanta kostnader som har Gått i underhåll och utveckling av en investering under den aktuella tiden och investerare bör alltid vara säker på att överväga den större bilden. Utveckling S i ROI. Särskilt investerare och företag har intresserat sig för utvecklingen av en ny form av avkastningsmetoden, kallad Social Return on Investment, eller SROI SROI utvecklades ursprungligen i början av 00-talet och tar hänsyn till sociala konsekvenser av Projekt och strävar efter att inkludera de som berörs av dessa beslut i planeringen av tilldelning av kapital och andra resurser. Vi intervjuade supermodell Jessica Perez om att lansera hennes app Tycoon Watch hennes historia här. I ROI En guide för att beräkna avkastning på investeringar. En investerare kan inte Värdera vilken investering som helst, oavsett om det är aktier, obligationer, uthyrningsobjekt, samlarobjekt eller option utan förståelse för hur man beräknar avkastning på investeringar ROI Denna beräkning tjänar som basen från vilken alla informerade investeringsbeslut fattas och även om beräkningen förblir konstant, Det finns unika variabler som ger olika typer av investeringar till ekvationen. I den här artikeln kommer vi att täcka grunderna för avkastning och några av de Faktorer som bör beaktas när du använder det i dina investeringsbeslut. På papper kan ROI inte vara enklare För att beräkna det tar du bara vinsten av en investering, drar av kostnaden för investeringen och delar upp det totala med kostnaden för investeringen. Or. ROI Gains Cost Cost. Investing i Joe's Pizza. Till exempel, om du köper 20 aktier i Joe s Pizza för 10 en aktie är din investeringskostnad 200. Om du säljer dessa aktier till 250, så är din avkastning 250-200 200 För totalt 0 25 eller 25 Detta kan bekräftas genom att kosta 200 och multiplicera med 1 25, vilket ger 250. Det finns ett par olika sätt att tänka på detta Den populära är att visa varje dollar som investeras i denna aktie som betalar 25 cent till dig Om du lägger mer pengar i lagret kommer det att resultera i en större total utbetalning men det vinner inte öka avkastningen. ROI blir 25 om 200 växer till 250, 2 växer till 2 50 eller 200 000 växer till 250 000. För fler exempel på ROI-beräkningen, ta en titt på hur man beräknar ROI-video. Jag vill bara ha Tr Uth. Because det är en procentandel kan ROI rensa upp den förvirring som orsakas av att bara se dollaravkastningen. Föreställ dig två av dina vänner, Diane och Sean berättar om sina investeringar. Diane gjorde 100 investeringar i alternativ och Sean gjorde 5000 investeringar I fastigheter Båda dessa nummer kommer att vara deras avkastning deras vinster efter att kostnaderna har dras. Med bara den informationen skulle de flesta anta att Seans investering är desto bättre. Men utan att förstå investeringskostnaderna kan vi inte göra några korrekta Slutsatser om avkastningen. Vad om Sean s kostar 400.000 och Diane s var bara 50 Detta skulle innebära att Sean s ROI är 1 25 medan Diane s är 200, en klar vinst för Diane Dollars värde av avkastningen är meningslöst utan att ta hänsyn till kostnaden Av investeringen Av denna anledning är kostnaderna för en investering, både initial och pågående, en viktig information för alla investerare. Läs mer om avkastning och andra sätt att värdera investeringar läsa. Vår ekonomiska ratio-handledning. ROI och investeringsregnen. ROI-beräkningen förblir densamma för alla typer av investeringar Variationen och risken för investerare kommer i hur kostnader och avkastning redovisas. Här är några vanligen missförda investeringar. Real estate can Skapa avkastning på två sätt, hyresintäkter och uppskattning Hyresintäkter måste helt enkelt läggas till vinsterna eftersom de realiseras. Kostnaderna kommer dock från många olika källor. Det finns initiala inköpskostnader, skatter, försäkringar och underhåll. När folk talar om Gör en 200 avkastning som säljer sitt hem gör de ofta felet att helt enkelt använda köpeskillingen och försäljningspriset för dem samtidigt som de ignorerar alla kostnader i mitten. Eller om det är en investeringsfastighet kan de redovisa hyresintäkterna och Uppskattning ordentligt men försummar försäkrings kostnader, skatter och den nya vattenvärmaren etc. Real estate kan vara en utmärkt och lönsam investering, men den prognostiserade avkastningen på dessa investeringar är Ofta överdrivna. Stockar byttas till samma typ av utelämnande som fastigheter Oftast inte, investerare misslyckas med att hålla reda på deras transaktionskostnader Om du gör en 100 vinst men glöm 20 du betalade att köpa aktien och ytterligare 20 sälja, då Din avkastning är grovt uppblåst. Som med hyresintäkter bör utdelningsutbetalningar läggas till i kolumnen vinst när du vill beräkna ROI. Collectibles som Honus Wagner-kortet, Action Comics 1 och 1933 Double Eagle kan sälja för miljontals Astronomiska ROI i jämförelse med sina ursprungliga priser. Samlarna köps dock sällan till sina ursprungliga priser och, beroende på typ, har höga försäkrings - och underhållskostnader som sänker den sanna avkastningen på storlek. Leveraged Investments Leveraged investments utgör ett intressant problem för avkastning Eftersom de tillåter att initialinvesteringen multipliceras många gånger över, kan de också generera flera avkastningar. I det här fallet är den otroliga avkastningen som vissa tr Aders make måste tempereras av de risker som de tar Utnyttja en investering dollar till lika två eller tre dollar fungerar bra när avkastningen är positiv, men förluster är på samma sätt leveraged i några av dessa investments. With vanliga alternativ och grundläggande valutakonton, den mest En början investerare kommer att förlora är priset på alternativet eller balansen i Forex-kontot om det slutar ut Det är dock användbart och nyktert att tänka på det när det gäller kapitalstyrd Om du förlorar 1000 på en Forex handel utnyttjas 10 gånger , Det är 10 000 misstag trots att det tack och lov kostar dig bara 10 av den avkastningen kan inte berätta hela historien om levererade investeringar. Riskbelöningshastigheten är platsen för att starta för den lektionen. Förutom Beyond ROI. ROI är en enkel beräkning som berättar Du bottenlinjen avkastning av investeringar Det operativa ordet är dock enkelt En viktig faktor som inte syns i en ROI-beräkning är tid Föreställ dig investering A med ett avkastning på 1000 och investering B med en ROI på 50 Easy call sätta dina pengar i 1000 men Men, om investering A tar 30 år att betala och investering B betalas ut i en månad Det här är när tidsperioder spelas in och investerare måste titta på CAGR. Bottom Line. ROI är en användbar utgångspunkt för att dimensionera eventuella investeringar. Kom ihåg att avkastning är en historisk åtgärd, vilket innebär att det beräknar alla tidigare avkastningar. En investering kan göra mycket bra tidigare och fortfarande falter i framtiden. Till exempel kan många aktier ge avkastning på investeringar Av 200-500 under deras tillväxtsteg och faller sedan ner till de enskilda siffrorna när de är mogna Om du investerar sent baserat på det historiska avkastningen kommer du att bli besviken. Projicerade eller förväntade avkastningar på en obevisad nyinvestering är ännu osäkerare utan data till Backa upp Av den anledningen måste investerare lära sig om andra mätvärden som CAGR, skuld till eget kapital, ROE och många andra att gräva i de siffror som gör ROI för relaterad läsning, ta en titt på analysera investeringar snabbt med förhållanden.1 En statistisk Mått på spridning av avkastning för ett visst värdepapper eller marknadsindex Volatilitet kan antingen mätas. En akt som amerikanska kongressen antog 1933 som banklagen, som förbjöd kommersiella banker att delta i investeringen. Nonfarm lön hänvisar till vilket jobb som helst utanför Gårdar, privata hushåll och icke-vinstdrivande sektorer Den amerikanska presidiet för arbete. Valutaförkortningen eller valutasymbolen för den indiska rupien INR, indiens valuta Rupén består av 1. Ett första bud på ett konkursföretags tillgångar från en intresserad Köparen vald av konkursföretaget Från en pool av budgivare. Tråd Rimlig ROI-månad för en lönsam näringsidkare. Rimlig ROI-månad för en lönsam näringsidkare. Jag är på väg att avsluta Pipsology-skolan ett par timmar toppar men tillflyktsortet har ännu inte kunnat hitta Ut ett tal för en realistisk vinstmånad. Vad tycker du alla att en lönsam näringsidkare kan göra en månad i form av avkastning Jag vill bara ha en jordnära, genomsnittlig förväntning på reala tal Forex Har att erbjuda. Jag har inte startat på ett live konto än, eftersom jag tror att jag fortfarande behöver lite mer övning på demokonton. Men jag skulle vilja veta vad som är en realistisk mängd att skjuta på i mitten. Annan affisch sköt för 150 ROI-månad, vilket många tyckte att var för högt, speciellt för en starthandlare. Så skulle du tro att 10-30 ROI-månad är rimligt att förvänta dig om du håller fast vid ditt system, är disciplinerad etc . Jag tänkte på att starta ett live konto först med 100 USD för att få känslan av att handla live pengar, och om allt går bra i ett par månader, så sakta springa till 1000 USD. Är det då möjligt att ständigt vinna 100-300 USD En månad. Jag försöker se om min figur är trovärdig eftersom detta skulle vara mitt mål för nästa år eller 2 Om jag kan tjäna det beloppet en månad skulle det vara en trevlig extra pengar utan att riskera min livsparande. Jag skulle mycket Mycket som att lyssna på alla dina åsikter. Tack så mycket för din tid. FX-Men Honorary Member. Join Datum Jun 2010 Plats Irland Inlägg 1.153.Jag tycker att 10-30 är ett rimligt mål om du är redo att sätta i jobbet Jag gick live för andra gången 2 månader sedan och har gjort 75 totalt Med mitt första försök att gå live men började jag för tidigt Och blåste mitt konto i ungefär 3 veckor efter några vilda gungor, misslyckades jag elakt första gången, som jag inte hade gjort grunden korrekt. Om du är beredd att lägga in minst ett år med solid studie och träna så är det ett rimligt mål Förmodligen upp och ner på vägen eftersom du får mer erfarenhet Det betyder några timmar de flesta dagar i veckan Om du inte har så mycket tid att investera tar det nog mer än ett år att få något konsekvent men det är bara mitt Åsikt Jag rekommenderar att du arbetar av demo för kanske 2-4 månader tills du är bekväm med den tekniska sidan av handeln och har hittat ett handelssystem som passar dig Efter det att ett 100 mikrokonto öppnades skulle det vara vägen att gå så att du kan Vänja sig vid att använda riktiga pengar G O med det för ett tag och se sedan var du lyckas. Join Datum Okt 2010 Plats Devon, Storbritannien Inlägg 160.Jag är i en liknande position, men jag avslutade Babypips skolan för några månader sedan och har redan tagit dem Första försiktiga steg i demohandel För att vara ärlig var resultatet en besvikelse och jag kände aldrig riktigt att jag grep om vad jag gjorde, om det var vettigt. När jag fick ett bra resultat kände jag mig alltid mer av lycka än dom. Jag kom då över en tråd som för närvarande är på sidan två i det här forumet heter What Every New Or Aspiring Forex Trader Vill ändå veta, jag kan inte länka till det, jag har inte tillräckligt med inlägg så det vann inte jag, vilket är ett Äkta ögonöppnare Även om innehållet inte är på plats ändå känns det som ett naturligt nästa steg från skolan. Som svar på din ursprungliga fråga kommer mina förväntningar när som helst att handla som kommer att vara efter minst sex månader av att demoera en strategi Är ganska mycket lägre än de var ursprungligen Ta en titt throug H de första videon för att se resonemanget bakom det här. När du startar, skulle 6 per månad göra mig mer än lycklig. Det är början som kan byggas på och från det jag har sett det är så mycket bättre än många som försöker Forex Det är mina tankar som en kompis nybörjare. Jag är säker på att de mer erfarna människor kommer att ge dig en mycket bättre inblick though. Last redigerad av ukdave 11-23-2010 kl. 10 54.Join Datum Jul 2010 Plats Skottland Inlägg 297. Denna fråga ställs hela tiden allvarligt. Du borde kanske titta på att få ett konsekvent lönsamt system först, innan du oroar dig för hur mycket avkastning kan göras en månad. Även om du handlade live, är resultatet för ett helt år inte en indikation på vad du Kan göra nästa år På en annan punkt sa du att du skulle finansiera ditt konto med 100 Enligt min personliga åsikt kan ingen ge forex ett riktigt skott med den här minimala summan av kapital Du kanske har hört innan du behöver behandla forex som Ett företag att tjäna pengar ja va T typ av kapital är 100 verkligen Med hjälp av rätt pengar och riskhantering kommer din eventuella avkastning vara så minimal Jag antar att du skulle ifrågasätta varför du gör det Om du vill bara använda 100 istället för ett demokonto för att lära dig några grunder, Det är förnuftigt. Join Datum Mar 2009 Plats Brisbane, Australien Inlägg 50. Jag har varit en live FOREX-näringsidkare nu i ca 9 månader - efter ca 6 månaders demohandel och läser varje FOREX-dokumentation som jag kunde hitta. I början Jag började med ett konto på 1000 USD och för de första månaderna var jag i genomsnitt ca 7-8 bra - för att säga sanningen min första levande månad för handel resulterade i en 3 förlust men jag satte ner det för övertrading och inte granskar branschen tillräckligt Innan jag kom in Efter ca 5 månader uppförde jag mitt konto till 10 000 USD och jag är nu i genomsnitt 15-20 per månad - men den här månaden är jag för närvarande i paus även med mindre än en vecka att gå - måste gå vidare. Mitt råd Är i början början med låg risk Per handel - säg 1-1 5 per handel Även om det vunnit t ser ut som mycket pengar när du vinner, kommer det inte heller vara för stor en affär när du förlorar - och när du börjar förluster slår hem stor tid När du väl blir bekväm Och konsekvent lönsam månadsvis upp ditt Risk Reward-förhållande - jag använder för närvarande 3 per handel och har aldrig mer än 3 affärer öppna samtidigt. Jag förstärker också det som har sagts tidigare - allt kommer ner till att ha förtroende för din Valda teknik Jag har 3 tekniker som jag använder regelbundet och de sprider sig över 15 minuter - 1 timme och dagliga diagram När jag inte har någon tur med en teknik spenderar jag mer tid på de andra kanske inte fungerar för alla men Det gör det för mig. Kom ihåg - FOREX är inte ett snabbt växande system - det tar tid att bygga upp ditt självförtroende och förmåga så förvänta dig inte att du tar hem 30 per månad genast. Senast redigerad av Bucketman 11-23-2010 på 01 13 PM. Join Datum Nov 2010 Inlägg 5.Först och främst tack så mycket för ditt res Ponses Jag uppskattar verkligen dem och känner mig väldigt mycket hemma här på babypips på grund av detta. PipBandit, tack så mycket för ditt råd och uppmuntran Jag är redo att sätta i arbetet, och en del av det blir att alla tvivel rensas av mer erfarna Handlare, samt lyssna på åsikter alla med olika perspektiv, att värma om du vill. Det är också en bra känsla att komma i spelet genom att delta och umgås med andra tradesmen. ukdave, tack för ditt råd och goda önskemål. Låter konstigt, det här är lite mitt eget andra skott i Forex, även om båda tiderna har varit med demokonton. Första gången kände jag mig exakt som dig själv, inte grepp om det även när jag trodde att jag läste mycket om ämnet och Det visade sig att när jag läste tekniska saker var det bra, lärde jag mig aldrig om psykologin av den, som den här gången jag försöker, inklusive den utmärkta presentationen du pratar om, jag väntar mig ivrigt på att han ska slutföra seet Ries Det öppnade mina ögon om att närma sig Forex med rätt tänkesätt Resten kommer med studier och erfarenheter men vann inte om du svänger högt uppe inuti ditt huvud. Tack för siffrorna, det ger mig hopp att se att jag inte är den enda En som syftar på vad vissa människor skulle säga låga. WildChancer tack för ditt råd också Jag är säker på att det inte är första gången någon ställer dessa frågor men det är en mycket viktig del av att bygga en strategi för mig själv. Kanske borde jag klargöra lite mer. En del av min forskning om Forex inkluderar, precis som jag skulle göra med något annat företag, att ta reda på vilka andra affärsmän som förväntar sig av sin bransch. Som sagt är det något känt att det är standard praxis för matlokaler att debitera 300 eller mer av Ingrediensens pris på vad du beställer På samma plats var jag intresserad av att veta vad mer erfarna handlare anser vara sana eller vanliga men löst detta ord används. Också om att starta ett företag med så lite som 100 vet jag jag Det skulle vara väldigt konstigt att försöka med det här med en vanlig men det här är så annorlunda för mig åtminstone och hoppas ändå att det ändras snarare än senare att jag personligen känner att jag behöver göra det, bara för att få en Lite av rushen att veta det är riktiga pengar och inte några demoing Kinda som en beta testning av mina sinnen och psykologi Jag uppskattar din åsikt om det though. Bucketman tack vare dig också för ditt råd jag uppskattar dina kalla siffror mycket tack för Att vara så öppen om dem, vilket är något jag tror kan vara ett känsligt ämne för vissa jag tar dem i beaktande för att stämma mitt system och förväntningar. Tack igen till er alla. Också om att starta ett företag med så lite som 100, Jag vet att det skulle vara väldigt konstigt att försöka med det här med en vanlig men det här är så annorlunda ett djur åt mig, och jag hoppas ändå att det ska förändras snarare än senare, att jag personligen känner att jag behöver göra det, bara för att Få lite av rushen att veta det är riktiga pengar a Nd inte någon demoing Kinda som en beta-test av mina egna sinnen och psykologi. Det låter som en ganska bra idé - och en som jag kanske kan ta upp mig själv. Psykologin för handel och de inneboende fallgropar som presenteras är en viktig sak att få Ett grepp om jag känner mig Det är mer viktigt än vad det är viktigt Och även hur den psykologin är relaterad till dig som individ Läs allt om det och knuffa ihop är allt bra och bra, men vi är alla olika människor med olika känslomässiga psykologiska förare, så Kanske måste vi uppleva det för riktigt om vi verkligen förstår det och lär oss att hantera det. Ja, bra idé tack för att du delar det. Inledningsdatum Nov 2010 Inlägg 5. Jag är glad att du gillade idén och villig att tänka dig Det kan bara vara min natur eller något, men jag gör nästan aldrig saker utan att prova det i liten skala. Om det är något jag har lärt mig i livet är det oavsett hur mycket du läser att studera tänka på någonting när det gäller Inför den riktiga saken, th Det är ingen ersättning för erfarenheter. Som jag sa, trots demoing kände jag mer än en gång behovet av att bara hålla upp lite mer, jag kan dubbla mina pips. Greedets greed är så tätt och stark att jag hellre böjer min psykologiska Musklerna först med en mängd som jag säkert kan spela, tills jag är bekväm nog att inte överväga att spela längre och mer som ett företag. Större bidragsgivare och Member. Join Datum Jan 2010 Inlägg 386.Seriously, om du gör en konsekvent 5 a Månad, du är en utmärkt näringsidkare. Huvudansvarig och medlem. Join Datum Jan 2010 Inlägg 386. Och den som tror att du kan göra 50 per månad för alltid drömmer. Taggar till denna tråd. Postingbehörigheter. Alla tider är GMT -4 Klockan nu Är 12 15 AM. Läs om hur man handlar Forex är Nybörjarens Guide till Forex Trading Din bästa källa för Forex Education på webben. Copyright 2005-2015 LLC Alla rättigheter förbehållna. Mannen som aldrig gör ett misstag tar alltid order från en som gör.

No comments:

Post a Comment